ponedeljek, 13. marec 2017

#1->Ljubezen.

Bonne journée
Dober dan, večer, jutro (odvisno kdaj si se mi pridružil )





»Ljubiti, ljubiti ,ljubiti. Kakor da to nič ne pomeni, kakor da ti ni sveta beseda, dragoceni zlogi, ki jih je treba uporabiti varčno. » To je stavek, ki sem ga prebrala, v knjigi in mi že nekaj časa ne gre iz glave. Spomnim se 3 leta nazaj, ko sem bila v četrtem letniku, ko sem bila še samska, spomnim se pogovora s prijateljem. Čudila sva se kako lahko ljudje zapravljajo to besedo, napišejo vsakomur kadar koli in z ali brez čustev. Vem, kako sva razglabljala o dejstvu da sva oba tako zavožena, ali pa staromodna, da nama to ne gre tako lahko z jezika. Že med sabo sva uporabljala za ti dve besedi kratico: Beseda na L.

Zdaj 3 leta kasneje, sem res v zvezi z ''mojo sorodno dušo'' ampak z dejstvom da je to varčna beseda, ki se jo ne sme tako zapravljati se še vedno strinjam. Spomnim se, ko mi je fant prvič rekel besedo na L, vem da  sem isto čutila do njega ampak sem z veliko čustvi in težko povedala nazaj.
Težko je povedati in včasih tudi slišati kadar ti to besedo pove nekdo, kateremu ne moreš vračati čustev nazaj. Težko je gledati nekoga, ki je zaljubljen vate, ali te celo ljubi in ti ne njega nazaj. Prav tako je težko biti zaljubljen, v nekoga, ki ti je nedostopen. Težko je ljubiti nekoga, ki je tebe prenehal ljubiti…

Med pisanjem tega bloga sem se spet spomnila nekega dejstva ki sem ga nekoč prebrala in prav isto dejstvo nam je v srednji šoli pripovedovala profesorica: Na začetku je nora zaljubljenost, vse na tej osebi ti je všeč, nobene napake ne vidiš niti ne najdeš. Čez nekaj časa začneš opažati napake in takrat se odločiš ali boš ljubil in sprejel ta koder las, ki te tako moti, in to premetavanje po postelji in to zamujanje ali ne.  In včasih, če sprejmeš spet začneš imeti rad ta koder, ter ga včasih popraviš iz obraza, in včasih bi vse dal za to premetavanje po postelji, da zjutraj dobiš poljub in včasih ti je prav všeč da oseba zamuja, ker se moraš še stuširati.

Ne pozabite, da je ljubezen odgovor na vse, pa naj še tako boli. Ta magična sila nas vedno vleče naprej. Ta ljubezen sije iz družine, prijateljev, fanta/punce in iz naših hišnih ljubljenčkov lahko tudi iz strasti, hobija…vedno se najde nekje, pa čeprav v zelo malih količinah- iz malega vedno zraste veliko.


ps: Ljubi.

Tvoja Kozoroginja. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar